ជំហានទី ១
បង្កើតការងារក្រដាសថ្មីមួយ ទំហំ 1024 x 768 px
កំណត់ពណ៌ Foreground#265649
និងពណ៌ Background #322d2f
បើកឧបករណ៍ Gradient Tool ឬចុចអក្សរ G ហើយនៅត្រង់ Option យក Radial Gradient
ហើយចាប់ទាញ
សរសេរពាក្យថាកូនខ្មែរ
ប្រើពុម្ពអក្សរ NiDA Angkor ពណ៌ #7b7b7b ទំហំ 350pt
ជំហានទី ២ ចុចពីដងលើ Text Layer ហើយកំណត់
– Drop Shadow
Color : #686868
Distance:
5
Size:
5
– Inner Shadow
Color: #737373
Distance: 0
Size : 10
– Bevel and Emboss
Technique: Chisel Hard
Depth: 150
Size: 27
ដោះគ្រីសលើប្រអប់
Use Global Light box
Angle: 90
Altitude: 30
Gloss Contour: Gaussian
ដាក់គ្រីសAnti-aliased box
Highlight Mode: Soft Light
Color: #e4e2d9
Shadow Mode – Color: #7b7b7b
– Texture
Pattern:
រើសយក Rusted Metal
Scale: 250%
Depth: 20%
យើងនឹងទទួលបាន
ជំហានទី ៣ បង្កើត Layer មួយនៅដាក់ឈ្មោះថា
Texture ចុច
Ctrl +click
នៅលើប្រអប់ Text
Layer ដើម្បើដាក់ selection
កំណត់ Foreground #dadada និង
Background #7d582e ហើយចូលទៅ to Filter > Render > Clouds រួចចុច
Ctrl+D ដើម្បើដោះ
Select ចេញ
ចូលទៅ Filter > Texture >
Craquelure ហើយកំណត់
Crack Spacing យក16, the Crack Depthto យក 2, and the Crack Brightness យក 0.
ចូលទៅ Filter > Brush Strokes >
Sprayed Strokes ហើយប្តូរតំលៃ Stroke Length 20, Spray Radius 9, និងនៅត្រង់ Stroke Direction យក Horizontal.
ជំហានទី ៤ ប្តូរ Texture Layer’s Blend Mode ទៅជា Overlay
និងតំលៃ Fill value to 80%.
ចូលទៅ Image > Adjustments >
Levels ហើយកំណត់តំលៃ Shadows 15, និងតំលៃ Gamma 0.80.
ជំហានទី ៥ បើករូប Background
នៅខាងក្រោម ហើយចូលទៅ Image > Adjustments > Hue/Saturation
កំណត់តំលៃ Hue -40, Lightness to -10.
ចំលង Texture ចូលក្នុងការងាររបស់យើង
ហើយប្តូរ Blend Modeទៅ Overlay
ជំហានទី ៦ឈរលើ Layer Texture ចុចលើ New Adjustment Layer ដើម្បីបន្ថែម
Hue/Saturation
ឲផ្នែកខាងលើ Layer ទាំងអស់
ហើយប្តូរតំលៃ
Hue 3, Saturation -10
ឈរទៅ New Adjustment Layer ម្តងទៀត
ដោយរើសយកពាក្យ Photo Filter
នៅត្រង់ Filter រើសយក Deep Yellow
Density: 20%
ជំហានទី ៧ ជាជំហានចុងក្រោយ ឈរលើ Layer Texture
ដដែល ចូលទៅ Filter > Noise > Add Noise ហើយប្តូរតំលៃ Amount 7, Distribution យក Uniform, ហើយដាក់គ្រីសលើប្រអប់
Monochromatic ចុច OK ជាការស្រេច!
លទ្ធផលដែលទទួលបាន